De tracklist van XCO 22.

Give me a reason, to live. En zo als jullie al heel lang weten ben ik echt gek op XCO. Dat is helemaal niet zo moeilijk met deze tracklist. Track 2 en 3 zijn zeker wel mijn favorieten. Helemaal als ik me een beetje wil opladen voor een les.

scannen0008

1. Lady Gaga – Bad Romance
2. Scooter – Fire
3. Dream Dance Allliance – Never Alone
4. Katy Perry – If You Can Afford Me
5. David Bisbal – Buleria
6. Linkin Park-Bleed it Out
7. Lasgo – Gone
8. The Pussycat Dolls – Hush Hush
9. Nari & Milani & Cristian Marchi with Max C – Let It Rain
10. Train- Hey Soul Sister

Dit is dan de tracklist. Laat me weten welke jij het allerleukste nummer vindt. Laat het me weten.

Geef een reactie

